صفحه اصلی > اخبار سینما : حمید صفت در سریال “نرگس آبیار” حضور دارد!

حمید صفت در سریال “نرگس آبیار” حضور دارد!

فیلم‌برداری سریال “بامداد خمار” به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و مدیریت طرح محمدحسین قاسمی، چند روزی است در استان قزوین آغاز شده است. این سریال تاریخی بر اساس رمان معروف “بامداد خمار” اثر فتانه حاج سیدجوادی ساخته خواهد شد.

از بازیگران این سریال می‌توان به نوید پورفرج (رحیم نجار)، ترلان پروانه (محبوبه)، رضا کیانیان (خان عمو)، علی مصفا (بصیرالملک)، گلاب آدینه (مادر رحیم)، علی اوسیوند، بهنوش بختیاری، مرجانه گلچین، گلاره عباسی، لاله اسکندری، حسین کیانی، پدرام شریفی، ستاره پسیانی و حمید صفت اشاره کرد.

این سریال قرار است پس از سریال “سووشون” از پلتفرم “شیدا” پخش خود را آغاز کند. سریال “سووشون” ساخته نرگس آبیار، یکی از مورد انتظارترین آثار شبکه نمایش خانگی است که از اوایل تابستان به نمایش در خواهد آمد.

این سریال مبتنی بر یک داستان اصیل و موضوعی تاریخی ساخته می‌شود و تحت کارگردانی خود نرگس آبیار قرار دارد.

در این سریال نیز بازیگرانی چون میلاد کی مرام، بهنوش طباطبایی، سام درخشانی، مجید صالحی، فرشته صدرعرفایی، آزاده صمدی، بابک کریمی، ترلان پروانه و هوتن شکیبا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتخاب بازیگران و توجه به جزئیات تاریخی و اجتماعی از ویژگی‌های برجستهٔ این سریال است که انتظار می‌رود تا باعث توجه و استقبال گستردهٔ مخاطبان شود.

دیدگاهتان را بنویسید